Lunch 061221

Hej!
Idag lyckades jag fånga några fina Nilsbilder under hans lunch. Först serverades Rotsaksgryta med nötkött men det var inte alls populärt! Smaken gillade han nog men det var lite större bitar i maten så han spottade ut det mesta! *ha ha* Det fick bli påfyllning med älsklingsrätten gröt i stället som ni ser här:

arggrötnils

Efter maten försökte jag fånga de små söta risgrynen på bild, och efter att ha tagit ca 15 bilder när Nils försökte ta tag i kameran lyckades jag få till denna bild:

bissingarna

Vi avslutade lunchen med att ta ett gäng bilder till, här är den bästa tycker jag:

sötis061221

Kommentarer
Postat av: Sara

Underbara älskade unge! Moster saknar er massor och om bara ett par dagar är vi hos er. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback