Mina senaste scrappar...

Jag hittade Nils i hallen lekandes med sin pappas sko!!!
pappassko

Nils och hans flickvän Amanda som bor några gator från oss...
nilsochamanda

Den här gjorde jag till en s.k. utmaning på en amerikansk srapsida, man skulle ta några fotografier på det som hände precis där och då i ögonblicket, och eftersom jag kände en bekant odör från Nils blev det bilder från blöjbytesdepån *hi hi*
utmaningsbidrag

Bidrag till utmaning på Familjeliv.se - alla skulle utgå från samma skiss.
sovapappa

Ett annat bidrag i samma utmaning...
hoppa

Jag och min nätkompis Maria brukar utmana varandra i scrapping också, här hade vi valt ut ett väldig konstigt materialkit som vi var tvungna att hålla oss till, och detta blev mitt alster:
nilsx2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback